Tehnologija

Tehnologija

PROVEN d.o.o. Sarajevo u svojoj proizvodnji plastične ambalaže (okruglih i četvrtastih - rektangularnih posudica/nadpoklopaca) primjenjuje sljedeće tehnologije:

Tehnologiju ekstruzije, termoformiranja i štampe (dry offset) do 8 boja, odnosno 4 boje za poklopce

Tehnologiju ekstruzije, termoformiranja i štampe (dry offset) do 8 boja, odnosno 4 boje za poklopce

Primjenom ove tehnologije proizvodimo:

  • okrugle čašice (PP/PS, diametra Ø 68 mm, Ø 75 mm, Ø 95 mm, Ø 110 mm, Ø 116 mm te četvrtaste - rektangularne posudice 112 x 83mm), zapremine u rasponu od 50 do 850 ml,
  • poklopce i nadpoklopce, okrugle Ø 95 mm (PS i PET) i Ø 110 mm (PP), četvrtaste - rektangularne nadpoklopce 112 x 83 (PET),
  • foliju (PS/PP, širine do 720 mm).

Štampa (dry offset) proizvoda se vrši prema dostavljenom dizajnu kupca.

Tehnologiju kartoniranja plastičnih čašica

Tehnologiju kartoniranja plastičnih čašica

Čašice se proizvode tehnologijom termoformiranja a kartoniranje se radi na posebnoj mašini. Proces kartoniranja se sastoji od dvije faze - uvođenja bijele čašice u mašinu i njeno oblaganje kartonskom etiketom (omotačem) na kojem se nalazi željeni dizajn. Imamo mogućnost kartoniranja čašica Ø 68, Ø 75 i Ø 95 mm.

Sliviranje čašica PVC sleevom

Sliviranje čašica PVC sleevom

Čašice (PP/PS) se proizvode tehnologijom termoformiranja nakon čega se vrši njihovo sliviranje putem apliciranja PVC sleeve etikete željenog dizajna na čašicu. Imamo mogućnost sliviranja čašica Ø 68, Ø 75 i Ø 95 mm.

Proizvodnja PS/PP folija

Proizvodnja PS/PP folija

Specijalizovani smo za proizvodnju polistirenskih (PS) i polipropilenskih (PP) folija u debljinama od 0,3 do 2,0 mm, širine do 720 mm prilagođenih različitim industrijskim primjenama.

Primjenjujući navedene tehnologije, postižemo visoku fleksibilnost proizvodnje, koja se ogleda prije svega u mogućnosti promjene alata za proizvodnju širokog spektra artikala, u pogledu promjene materijala, diametra, volumena i mase čašice, u kratkom roku, sve s ciljem što efikasnijeg zadovoljenja zahtjeva i potreba naših kupaca.